Single point of contact

Vi lægger vægt på, at kunderne hele tiden er opdaterede omkring fremdriften i vores rekrutteringsprocesser og forsøger ,at være så transparente og åbne som muligt, med skyldig hensyntagen til den fortrolighed potentielle kandidater har krav på.

Vi opbygger typisk et team omkring kunden, med den rekrutterende headhunter som ansvarlig og ”Single Point of Contact” i forhold til kunden og kandidater. Dette suppleres med en researcher, som supporterer headhunteren og så en back-up headhunter, som internt hos os følger sagen særligt tæt og som kan træde til, hvis den rekrutterende headhunter er forhindret pga. sygdom eller andet.

Den rekrutterende headhunter vil løbende kommunikere med kunden og typisk en gang om ugen give en mundtlig eller skriftlig status omkring fremdriften i rekrutteringsprocessen. Der rapporteres omkring antal samtaler, afstemning af profiler og meget andet. Det vil også være den rapporterende headhunter, som følger op på de ansatte kandidater efter henholdsvis 2 og 5 måneders ansættelse.

Læs mere om rekrutteringsprocessen.